Az Obama-, a Merkel- és a Sarkozy-kampánystáb tanácsára a Fidesz–KDNP a választókkal folytatott párbeszédre alapozza kampányát, ezért március elsejétől képviselőjelöltjeik és aktivistáik közterületeken is találkoznak a választópolgárokkal. Ennek során tájékoztató füzeteket adnak át, amelyek kettős céllal készültek: bemutatják a Gyurcsány-korszak negatív tetteit és a Fidesz–KDNP vállalásait.
A frakciószövetség ígéretet tesz többek között arra, hogy munkahelyeket teremt, adót csökkent, megőrzi a nyugdíjak értékét, megvédi a nyugdíjpénztárakat, bevezeti az erőszakos bűnözőket súlyosan szankcionáló három csapás törvényt, háromezer új rendőrt állít szolgálatba, valamint biztosítja a kórházakhoz és a rendelőintézetek működéséhez szükséges feltételeket. Nyitrai Zsolt, a párt operatív igazgatója elmondta: a 4,2 millió példányban elkészült füzetek előállítási és postázási költségeit – 55 millió forintot – az adományozóktól kapott 130 millió forintból fedezik. A tájékoztatót a Magyar Posta juttatja el a választópolgároknak, illetve a standokon osztogatják majd. A választások első fordulójáig a Fidesz– KDNP országgyűlésiképviselő-jelöltjei, politikusai és szakértői országjárásba kezdenek. Több mint ezer olyan eseményt – jellemzően gyűléseket és lakossági fórumokat – terveznek erre az időszakra, amely lehetőséget ad a választókkal való közvetlen találkozásra.

Elektromos roller: brutális bírság járhat az ittas vezetésért