Saját televízió alapítását fontolgatja a Magyar Nemzeti Üdülési Alapítvány (MNÜA) annak érdekében, hogy minden áron megvalósíthassa azt a projektet, amely az eredeti tervek szerint másfél milliárd forintot folyatna ki a baloldali médiának. Az MNÜA kormánydelegáltak által felügyelt kuratóriuma tavaly decemberben döntött úgy, hogy az üdülési csekk, illetve a hazai turizmus reklámozására egymilliárd forintot fizet az ATV-nek, a kiváló szocialista kapcsolatokat ápoló Zolcer János családja érdekeltségébe tartozó Info 24 TV-nek pedig két lépcsőben összesen háromszázmilliót. Az előterjesztés értelmében az ATV napi hárommillió forintot kap a reklámokért: naponta 2,1 millióért négyórányi műsort gyárt az alapítványnak, amelyből viszont hétköznaponként mindöszsze egy-, hétvégén kétórányit tesz közzé saját műsorában. A megjelenésért cserébe az alapítvány további kilencszázezer forint sugárzási díjat is fizet, szintén naponta. Mivel a tévétől megrendelt, heti 35 órányi forgatott anyagból mindössze 9 kerül adásba, a fennmaradó heti 26 órányi műsort az Info 24 TV-n adták volna. Mindez azért érdekes, mert az aránytalanul magas ár indokolásaként az alapítvány azt hozta fel, hogy az Info 24 saját műsorgyártó kapacitással is rendelkezik – ez esetben az szorulna magyarázatra, hogy akkor miért az ATV-től vásárolnak műsorgyártó kapacitást.
Úgy tudjuk, időközben az MNÜA megszakította a kapcsolatot az Info 24 TV-vel. Az MNÜA kuratóriuma most azt fontolgatja, hogy saját, önálló tévét indít az üdülési csekk és a magyar turizmus reklámozására. Az MNÜA a médiavásárlással egy időben honlapján egyébként amiatt sajnálkozott, hogy nem áll rendelkezésére elég forrás a rászoruló családok üdülési támogatására, erre külön összegek felajánlását kérte a minisztériumoktól.

Időutazás a Videoton gyár 60-as éveibe