Átadták az M31-es autópályát a forgalomnak tegnap délután; az új szakasz használatáért nem kell díjat fizetni. Az új út az M3-ast Gödöllőtől köti össze az M0-s keleti szektorával, azt Pécelnél éri el. A 12,4 kilométer hosszú M31-es 21,8 milliárd forintba került, és bő másfél év alatt készült el. Az M31 mintegy 15 kilométerrel rövidíti le azt a távolságot, amelyet eddig csak az M3–M0 csomópontján keresztül lehetett megtenni. Az M0-s keleti szektorában a napi ötvenezer járműves forgalom várhatóan a felére mérséklődik.
Augusztusban indul az M6-os autópálya Dunaújváros–Szekszárd közötti szakaszának műszaki felülvizsgálata. Fellegi Tamás nemzeti fejlesztési miniszter a feladattal a Közlekedésfejlesztési Koordinációs Központot bízta meg. Az átvilágítás során a projekt kivitelezését, a terveket és a minősítési dokumentációkat is ellenőrzik. A vizsgálattal megkezdődik az állami és a magánszektor együttműködésével megvalósult autópálya-beruházások teljes áttekintése. Jelenleg évi százmilliárdos nagyságrendben terhelik a költségvetést a PPP-beruházásokhoz kapcsolódó kifizetések.
A Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő (NIF) Zrt. eredménytelennek nyilvánította az M1-es autópálya kétszer három sávra bővítéséhez szükséges megvalósíthatósági tanulmányterv elkészítésére kiírt nyílt közbeszerzést – derült ki a Közbeszerzési Értesítőből. A NIF azzal indokolta a döntést, hogy a legolcsóbb ajánlat is meghaladta a rendelkezésre álló 40 millió forintot.

Eltűnt pásztói nőt keres a rendőrség