A Fidesz politikusa Demszky Gábor állítására, amely szerint még fél évig tárgyalni kellene az ügyről, leszögezte: a Fővárosi Közgyűlés egyértelmű döntést hozott június 3-án.
A főváros a 4-es metró szerelvényeinek gyártására is kötött 65 milliárd forintos megállapodás alapján 2006-ban már 30 milliárd forintot kifizetett a franciáknak. Demszky a hatósággal ellentétben biztonságosnak tartja a szerelvényeket, és szerinte egyelőre az EU-támogatás sincs veszélyben. Ugyanakkor lapunk a 4-es metró történetéről, a beruházásról, a főpolgármester bukásáról készített összeállításából kiderül: akár a 600 milliárd forintot is túllépheti a beruházás, és a metrókocsik botránya miatt csak nehezen tartható a Brüsszel által előírt 2015-ös határidő.
A két hónap múlva távozó főpolgármester tegnap felavatta a másik botrányos beruházást, a csepeli szennyvíztisztítót, amely jelenleg kényszerüzemeltetés alatt áll. Úgy tudjuk, a Fidesz ma eljuttatja az elszámoltatási kormánybiztoshoz a dokumentumokat, a Jobbik pedig bejelentette: a vízművek 1997-es privatizációjának felülvizsgálatát kezdeményezi.
Összeállítás a 4., vezércikk a 7. oldalon
Magyar Péter a brüsszeli elit embere, aki a saját hazája ellen dolgozik