Napokon belül kézhez kapják a Fejér megyei rendőrök a hétfőn meghalt tatai rendőrmotoros járművéről készült igazságügyi szakértői jelentést, amely azt hivatott tisztázni, hogy valóban műszaki hiba vezetett-e a tragédiához – tudtuk meg az Országos Rendőr-főkapitányság (ORFK) szóvivőjétől. Makula György azt is elmondta, ezzel egy időben az ORFK fegyelmi vizsgálatot indított, mert a gyanú szerint a Komárom-Esztergom Megyei Rendőr-főkapitányság felületesen végezte el a belügyminiszter által május 31-én elrendelt járműszemlét. A szóvivő emlékeztetett rá, hogy Pintér Sándor a hivatalba lépése utáni első vezetői értekezleten elrendelte a hatóság teljes gépjárműállományának felülvizsgálatát. A Komárom-Esztergom Megyei Rendőr-főkapitányság ennek ellenére több járművet nem vizsgált meg, úgy hírlik, ezek között volt az a motor is, amellyel a harminchárom éves Telegdi Zsolt hétfőn az M1-es autópályán a hirtelen kitört viharban megcsúszott és életét vesztette. Makula György megerősítette lapunk korábban közölt információját, hogy az országos rendőrfőkapitány már másnap elrendelte az összes motorkerékpár felülvizsgálatát. Leszögezte ugyanakkor, az intézkedés nem függ össze a Független Rendőrszakszervezet bejelentésével, amely szerint a járőr korábban írásban jelezte, hogy a gépjármű nincs jó műszaki állapotban, és a gumik kopottak. A távirati iroda a történtekről azt jelentette, hogy a baleset napján a járőrt rádión Budapestre küldték, majd amikor ismételten közölte, hogy a motoron a gumik kopottak, elöljárója Tatabányára rendelte, s út közben érte a halálos baleset. Az ügyet az ORFK vizsgálja, s a szervezet korábbi közleménye szerint a vizsgálat kitér a parancsnoki felelősség megállapítására is.

Kiderült, hogy ki a rejtélyes lottónyertes, aki óriásplakátot vett az Oktogonon