Egy kinyújtott hüvelykujjú kézzel, a Facebook közösségi portálról ismert, a tetszést kifejező „lájk” jellel is kampányol az MSZP – mutatta be a szocialisták kampányának egyik vezérmotívumát Szanyi Tibor. A párt kampányfőnöke közölte: azt szeretnék, ha minél több helyen, különösen a fiatalok között egyértelmű lenne, hogy az MSZP szerethető párt. A jelkép piros színű, Szanyi szerint ennek ellenére a szocialisták egy zöld, a fenntarthatóságot szem előtt tartó önkormányzati programmal indulnak országszerte. A képviselő azt mondta, nem akarja mások elől elvenni a poént, de „ez a lájk jel a szocialistákra vonatkozik, ez a diszlájk jel pedig a Fideszre”, miközben lefelé fordította a kezet. Szanyi Tibor arra a felvetésre, hogy mit üzen azoknak a választóknak, akiknek a pártról Hagyó Miklós, Zuschlag János vagy Hunvald György neve jut eszébe, azt felelte: „azt, hogy felejtsék el ezeket a sztereotípiákat”.
– Én is tudok mondani mindenféle mendemondákat, tudom azt mondani, hogy Orbán Viktor tövig benne van Sukoróban, most akkor mire megyünk ezekkel a dolgokkal – fogalmazott Szanyi Tibor.
A választásról úgy vélekedett, hogy nincs előre lefutott kerület, vannak olyan normális módszerek, amelyekkel ezeket meg lehet nyerni. A kampányfőnök szerint helyzeti előnyben vannak a többiekkel szemben, mert pártjuk jelöltjeit helyben ismerik, és a lakosság szóba áll velük.

A patrióta terv: Orbán Viktor négy pontban fogalmazta meg győztes tervét