Idén is a tavalyi slágerek a népszerűek az elektronikai termékek online értékesítési csatornáin. Az már most látszik, hogy 2010-ben több pénzt költünk karácsonyi bevásárlásra – derül ki az elektronikai termékek online kereskedelmével foglalkozó Extreme Digital beszámolójából. A társaság tapasztalatai szerint a világhálón zajló kereskedelem egyre meghatározóbbá válik itthon is, a korábbi évekhez képest a bizalom erőteljes erősödése tapasztalható mind a vásárlók, mind a gyártók részéről. Mindez azt eredményezi, hogy a vásárlók drágább termékekre is szívesebben költenek az interneten, emellett egyre többen vásárolnak kiegészítőket új vagy régebbi háztartási, szórakoztató elektronikai berendezésükhöz. A cég szerint a számítógép és a televízió mellett az idén új szereplők lehetnek a meghatározók termékek palettáján az okostelefonok és a táblagépek.
A cég tapasztalatai szerint az első megrendelések a korábbi évekhez képest már jóval korábban, november közepén beérkeztek, és a vásárlói kedv is nagyobb a tavalyinál. Az adventi időszak első napjaiban a vevők száma 25 százalékkal meghaladta a 2009-es adatot. Ugyanakkor továbbra is jellemző trend, hogy hazánkba általában lassabban szivárognak be a technológiai újdonságok. Jó példa erre a gyártók által az idei karácsonyi szezon egyik slágerének remélt 3D-s tévé, amelyre itthon még alig van érdeklődés. Ebben – az Extreme Digital szerint – közre- játszik a készülékek borsos ára is.
Halálos vonatbaleset történt Monorierdőnél