Megbénult a Telenor hálózata

Bodacz Péter
2010. 12. 03. 23:00
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Órákra megbénult a Telenor hálózata tegnap. A társaság délután fél egykor adott ki közleményt, amely szerint a mobil hangszolgáltatás Budapest és környéke egyes részein, illetve a mobilinternet-szolgáltatás országosan mintegy egy órán keresztül nem volt elérhető, ám a hibát időközben már orvosolták. Sajtóinformációk szerint egy tápegység meghibásodása okozta a gondot. Lapunk tapasztalatai szerint ugyanakkor a közlemény kiadása után jó két és fél órával, délután négy óra körül is hagyott kívánnivalót a szolgáltatás; a térerő a délután folyamán többször is 5–15 percig szünetelt. Hasonló tapasztalatokról számoltak be a Facebook közösségi portált használók is, akik a Telenor Magyarország profiloldalán ugyancsak közzétett tájékoztatást kommentálták. Közülük többen felvetették a kimaradás miatti kárpótlás kérdését is. Az előfizetőket ugyanakkor csak abban az esetben illeti meg kötbér, ha a szolgáltatás szünetelése meghaladja a négy órát. Legutóbb szűk egy éve, 2009 decemberében volt hasonló eset, akkor a T-Mobile hálózata fagyott le órákra. Az előfizetőket akkor tíz lebeszélhető perccel kárpótolta a szolgáltató.

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.