A javaslat szerint ugyanis a nemzeti hírügynökség „a többi közszolgálati médiaszolgáltató számára kizárólagos joggal hírműsorokat gyárt, továbbá működteti a közszolgálati médiaszolgáltatók egységes hírportálját, a közszolgálati médiaszolgáltatók más internetes sajtótermékeit, továbbá az internetről elérhető, lekérhető médiaszolgáltatásait”. A kereskedelmi média szereplőit a javaslat arra kötelezné, hogy éves adásidejük legalább 60 százalékát európai, egynegyedét pedig magyar alkotásokkal töltsék ki. A zenét sugárzó médiumok műsorának legalább negyed részében magyar, ennek legalább negyedében három évnél fiatalabb számoknak kell szerepelniük. Az indítvány rendelkezik arról is, hogy a legalább 35 százalékos éves közönségaránnyal rendelkező médiaszolgáltató köteles „műsorstruktúrájának módosításával, a magyar műsorszámok, a független műsorkészítők által előállított műsorszámok arányának növelésével, vagy egyéb módon intézkedéseket tenni a médiapiac sokszínűségének növelése érdekében”.
Részletek a 3. oldalon
Most kiderül, hogy káros vagy egészséges étel a szalonna