Igen komoly ingyenreklámot jelent a hazai wellness-szállodáknak az, hogy az osztrák sajtó egyre nagyobb előszeretettel foglalkozik a magyar fürdőkkel, ráadásul igen kedvező képet közvetít róluk. Az ausztriai Wellness Magazin és a Medianet üzleti lapoknak köszönhetően például a múlt héten közel félmilliós olvasótábor értesülhetett arról, hogy hazánk az egészségturizmus fellegvára – számolt be az új trendről a Pénzcentrum.hu. A Wellness Magazin újságírója háromoldalas összeállításban tudósított a „hévízi csodatóról, ahol az ember minden baját elfelejti”. A kreatív szakemberek és üzleti döntéshozók által olvasott Medianet szaklap ugyancsak a Hévízen és a környező régióban a közelmúltban megvalósult fejlesztéseken keresztül mutatja be azt a „forradalmi változást”, amely a feltörekvő magyar egészségturisztikai iparágat jellemzi. A Pénzcentrum.hu emlékeztetett arra, hogy Ausztria a második a hozzánk érkező turisták száma alapján összeállított rangsorban: az osztrákok évente körülbelül 90 milliárd forintot költenek hazánkban.
Menczer Tamás: Óvakodj a liberálistól!