Az 1978–1993 között kínált harmadik generációs (Fox karosszéria) Mustang esetén a rajongók összefogása kellett ahhoz, hogy a tervezett elsőkerékhajtású utódot elkaszálják (a Probe aztán az Escort-alapon megvalósított EXP kupé utódaként lett bemutatva). Látva a rajongók lelkesedését, a második, 1987-ben bemutatott modellfrissítésnél mindent beleadott a Ford, a típus végnapjaiban az akkor életre hívott SVT-részleg is kezelésbe vette az autót. Ez, mármint az 1993-as Mustang SVT Cobra ihlette meg a 2026-os modellévben választható FX csomag alkotóit.

A Szín+Kárpit tervező Kristen Ray Keenan és Stefan Taylor formatervező közösen készítették el a retrós vonásokat felvonultató megjelenési csomagot, amit azért jelentősen modernizáltak annak érdekében, hogy dögös maradjon a megjelenés. Ha egymás mellett áll a két autó, akkor látható, hogy nincs közös vonásuk, mégis érezhető, hogy ugyanazon elgondolások alapján valósították meg azokat.

A modern Adriatic Blue Metallic fényezés lényegében a modern összetevőkből készített három évtizeddel ezelőtti Teal Metallicnak felel meg, ezzel kontrasztos részleteket használnak. A hűtőrácsbetét és a felnik – a sajtófotókon látható sokküllős mellett még klasszikusabb megjelenésű, ötküllős felnik is elérhetőek lesznek – mellett a márkajelzések háttere és a hátsó lámpa is fehér betétes. Utóbbi nem csak az FX csomagban érhető el, hanem a Ford Perfomance katalógusból bármelyik Mustang-tulajdonos megvásárolhatja majd azt.

Amíg a külsőnél a Fox karosszériás Mustangok végnapjait idézték meg, az utastérben a korai évekre utalnak az 1979-es Indianapolis Pace Car Replica modellből átvett szövet ihlette meg az alkotókat. Nem az egyszerűbb utat választották, azaz nem szövetkárpitot készítettek, hanem perforálással valósítják meg a klasszikus szövetkárpit-megjelenést a modern bőrkárpiton – van egy világos alsó réteg, a felsőre meg különböző átmérőjű lyukak kerülnek. A díszvarrást szürke és kék cérnával készítik. A Ford Mustang FX csomag a GT, azaz V8-as motorral szerelt modellekhez kérhető, a felárat június végén árulják el, onnantól lehet megrendelni a 2026-os modellévhez tartozó autókat.
