Douglas Larkin mérnök főállásban 3D-szkenneléssel foglalkozik, azon belül is a járművekre és azok alkatrészeire (reverse engineering) specializálódott, de természetesen CAD- és CNC-technológiában is otthon van. Nyugodtan mondhatjuk, hogy az átlagembernél jobban ismeri az autókat, és mint ilyen, elkészítette a szerinte ideális sportkocsit.

A Larkin Special Vehicles cég a Feroxa nevű speedsterrel indít, amelynek az alapját az Aston Martin 2006–18 között gyártott Vantage alumínium térváza jelenti, amelyről leszedik a gyári karosszériát, amelynek a helyére egyedi tervezésű, teljesen karbon felépítményt tesznek. Az egyszerűség kedvéért megtartják a 4,3 literes V8-as szívómotort, de annak a teljesítményét 380-ról 420 lóerőre növelik; arra is lehetőség van, hogy a korabeli 6,0 literes V12-es szívómotort építsék az orrba, akkor 500+ lóerőnek örülhet a sofőr.

A Larkin Feroxa megcélzott saját tömege 1,3 tonna alatt marad (a V8-as blokkal…), a váltó minden esetben 6 fokozatú, kézi kapcsolású. Douglas Larkin úgy számol, a jelenleg még építés alatt álló prototípussal az év végére készül el, a végleges változatot 2026 tavaszán mutatja meg. Ezt követően indul az extrém alacsony darabszámú gyártás, amelynek során az autókat minden esetben a vásárlóra szabják, például külső műhelyek segítségével lehetőség van a szívómotor teljesítményének további növelésére, satöbbi.
