Annyira a kínai piacra céloztak a Nissan X-Trail negyedik generációjával, hogy annak világpremierjére a 2021-es Sanghaji Autószalonon kerítettek sort – ugyanazt az autót Rogue néven már 2020 júniusában megmutatták Észak-Amerikában. Azonban a negyedik generáció mellett gyártásban hagyták Kínában a 2014-ben piacra dobott elődöt is, eddig X-Trail Honor néven szerepelt a kínálatban, most, hogy kapott egy frissítést, már X-Trail Glory néven lehet majd megvásárolni.

Minimális a megjelenés változása, épp csak az egyszerűbb márkajelzést tették a megfelelő helyekre. Bent lecserélték a műszerfalat, mert a legújabb generációs fejegységet tették bele az autóba (gyorsabb hardver, új kapcsolódó szolgáltatások, beszédvezérlés, stb.), és ahhoz minimum 12,3 colos érintőképernyő jár. Amíg a korábbi kilenccolos érintőképernyő a téglalap alakú szellőzőnyílások alatt volt, addig az új kijelzőt már felülről teszik rá a műszerfalpárnára, és alá került az immár három darab kerek légkiömlő. Extraként akár kék bőrkárpit is választható, amihez passzoló csomagtérpadlót is adnak. Műszakilag nincs változás a Nissan X-Trail Glory esetén, a 2,0 literes szívómotor (150 LE) fokozatmentes automatikus váltón keresztül hajtja az első kerekeket. Két felszereltség van, a különbséget a LED-es fényszóró és az üvegtető jelenti, a listaár 160 800 és 166 800 jüan (7,6 és 7,9 millió forint), de most bevezető áron 119 800 és 125 800 jüanos áron (5,7 és 6 millió forint) lehet megvásárolni a megújult régi modellt.
