Annyira komolyan gondolja a Lancia a visszatérést a ralipályákra, hogy legszívesebben az egész utánpótlás-mezőnyt Ypsilonba ültetné. Ennek érdekében most piacra dobták a Rally6 kategóriának megfelelően megépített Lancia Ypsilon HF Racing raliautót, amelyet nettó 38 900 euróért adnak – a motorsport világában ez olcsónak számít.

Ezért a pénzért 1,2 literes, háromhengeres turbómotort adnak 145 LE/240 Nm teljesítménnyel (nem a 48 voltos hibrid hajtásról van szó), amihez rövid áttételekkel rendelkező, hatfokozatú kézi kapcsolású váltó csatlakozik, amibe még mechanikus, részlegesen önzáró differenciálművet is tesznek. Előre 302, hátra 290 mm átmérőjű féktárcsák kerülnek, mechanikus rögzítőféket adnak – hogy lehessen látványos kézifékes fordulókat rajzolni. A biztonsági felszerelések és a felfüggesztés megegyezik azzal, amit a Rally4 kategóriának megfelelően felépített, 212 lóerős turbómotorral szerelt raliautó kap.

A gyár kifejezetten az utánpótlás-versenyzőket célozza az ajánlattal, akik a Lancia Ypsilon HF Racing segítségével csiszolhatják tovább vezetési tudásukat, mielőtt továbblépnek egy nagyobb kategóriába. A Stellantis Motorsportnál már rendelhető is az autó, nettó 38 900 euróért adják a kulcsrakész raliautót, az első ügyfelek az ősszel ülhetnek bele autóikba. Viszonyításként a 280 lóerős hajtómotorral szerelt utcai Lancia Ypsilon HF ára bruttó 45 200 euró.