A gyár sportos irányba viszi el a Renault 5 villanyautót az Alpine A290-essel meg a Renault 5 Turbóval, hiszen szabadidő-autó alternatívának ott a kínálatban a Renault 4-es (amihez még hátsó hajtómotoros összkerékhajtást is készítettek a Savane tanulmány erejéig). Azonban a Delta 4x4 tuningcég szerint nem szabad figyelmen kívül hagyni az emelt Renault 5-öst, úgyhogy gyorsan elkészítette a digitális látványterveket arról, hogyan is nézne ki a Renault 5 szabadidő-autó.

Kiegészítő fényszórókkal alakítják át az orr megjelenését, a hasmagasságot összesen 100 mm-rel növelik meg új rugókkal és nagyobb átmérőjű kerekekkel. Utóbbiak a Delta 4x4 saját 18 colos felnijei, amelyekre saját Loder AT#1 terepmintás abroncsokat szereltek. A tetőre nagy méretű csomagtartót szereltek, ahol szükség esetén a teljes értékű pótkerék és/vagy egyéb tárgyak szállíthatóak. Egyelőre csak digitálisan létezik a Delta 4x4 Renault 5, és könnyen lehet, hogy nem is lép túl ezen a stádiumon. Az ok, hogy darabszámtól függően 15-20 ezer euróba kerül egy-egy Renault 5 átépítése szabadidő-autónak, ami a németországi 24 990 eurós indulóár mellett jelentős beruházás. A 38 700 eurós indulóáron kínált Alpine A290-esnél arányaiban már nem olyan drámai az átalakítás ára, de kérdés, hogy ki az, aki jelentős összeget költene arra, hogy a sportos villanyautója ne legyen annyira sportos?
