Az ügyfél mindössze egy igazolást szeretett volna kérni a Fővárosi és Pest Megyei Egészségbiztosítási Pénztártól biztosítási jogviszonya fennállásáról. A papír egy munkaügyi vitához kellett. Az OEP nyilvántartása szerint biztosításával minden rendben volt, nem minősült potyautasnak. Az ügyintéző mégis egy jogviszony rendezéséről szóló jegyzőkönyvet próbált vele aláíratni. A dokumentumban személyes adatait is meg kellett volna adnia, amit sérelmezett. Az ügyintézőnek többször is jelezte, ő is jegyzőkönyvezi az elhangzottakat, felvette a beszélgetést. Ebből kiderül, az OEP nyilvántartásban szerepeltek azok az adatok, amelyeket elkértek tőle.
Az ügyfél a jogviszony rendezéséről szóló jegyzőkönyvet dühében a helyszínen széttépte, de otthon összeragasztotta.
„Bementem azzal a céllal, hogy igazolást állítsanak ki a náluk rólam nyilvántartott adatokról. Ehelyett egy borzasztó tortúra és atrocitás után mindenféle irat nélkül távoztam, azzal fenyegettek meg, ha bármilyen hangfelvételt felhasználok, annak lennének következményei.” – nyilatkozta az ügyfél a hírTV-nek.
Az OEP szóvivője azt mondja, az egészségbiztosítási pénztár jogosult az adatok kezelésére, ezért az ügyvivő szabályosan járt el. Molnár Barbara, az OEP szóvivője úgy fogalmazott, hogy „ha valaki igazolást kér arról, hogy van-e jogviszonya, ezt jelen pillanatban írásban lehet megtenni és ilyenkor mindig elmondják az illetőnek, hogy erre szintén írásban kap választ 30 napon belül.”
A jogviszonyigazolást egyébként külön kell kérvényezni. Az ügyfél levélben számolt be kálváriájáról az egészségügyi miniszternek.
(hírTV)

Kóros elmeállapotú nő akart bírót és rendőrkapitányt ölni
A hivatalokat is megfenyegette.