Adathalászok próbálkoztak az MKB Bank ügyfeleinél

Ügyfél-azonosítók megszerzésére irányuló phishing (adathalász) támadáskísérlet érte az MKB Bankot, amelyet a pénzintézet sikeresen kezelt, így az incidensből sem az ügyfeleknek, sem a banknak nem származott kára – tájékoztatott az MKB Bank sajtóosztálya szerdán.

MNO
2009. 04. 15. 18:52
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

A hitelintézet közölte: az esetről időben és részletesen tájékoztatta ügyfeleit annak érdekében, hogy az esetleges jövőbeni próbálkozások se okozhassanak nekik semmilyen kárt vagy kellemetlenséget. Az MTI úgy tudja, hogy a csalók elektronikus levelet küldtek az MKB Bank nevében, amely révén egy hamis, az MKB Bank honlapjára hasonlító oldalon az ügyfelek NETBANKÁR internet banking azonosítóit próbálták megszerezni. Az illetéktelenek nem a banki honlapot/internetes rendszert támadták meg, hanem közvetlenül az ügyfelektől próbáltak információkhoz jutni.

(MTI)

A téma legfrissebb hírei

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Címoldalról ajánljuk

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.