Jelöltjeikkel reklámozzák a „helyi sikereket” a szocialisták

Jelöltbemutató plakátkampányt indít az MSZP január közepén – értesült az MTI hétfőn. Az MSZP így szeretné bemutatni a választókörzetekben induló egyéni jelöltjeit és ezzel párhuzamosan még ismertebbé tenni a miniszterelnök-jelölt Mesterházy Attilát – erősítette meg az MTI-nek egy a kampánystábhoz közeli forrás. • Februárban indítják a szocialisták a központi reklámhadjáratot

MNO
2010. 01. 04. 14:25
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Az MTI úgy tudja: az egységes arculatú plakátokon megjelenik a jelölt arcképe és szlogenje – ha választott ilyet; a körzetekben a jelöltek mellett pedig feltűnik a kormányfőjelölt arcképe is, aki külön plakátokon szerepel majd. A távirati irodának úgy fogalmaztak: a kampánynak két oka van. Egyrészt az, hogy be kívánják mutatni, a „helyi Magyarország” mennyit fejlődött az elmúlt két ciklusban, és ennek sikerét a helyi érdekeket képviselő szocialista politikusokhoz köti a kampány. Az elképzelés alapja az, hogy egyes kutatások szerint vidéken jobban értékelik az MSZP tevékenységét – és jobban érzik a fejlesztések hatását –, mint országosan.

A kampány másik oka, hogy szeretnék kihasználni annak a lehetőségét, hogy szerintük Mesterházy a régebbi, élvonalbeli szocialista politikusokhoz képest „tiszta lappal indul” a baloldali érzelmű választók szemében, és növelni tudják az ismertségét. A jelölteket bemutató kampány ilyenkor a választások előtt hagyományosan a kopogtatócédulák összeszedését is segíti.

(MTI)

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.