Milliárdos reklám az üdülési csekknek?

Ahelyett, hogy 14 ezer rászoruló üdülését támogatná fejenként százezer forinttal, a Magyar Nemzeti Üdülési Alapítvány kormánydelegáltak által felügyelt kuratóriuma úgy döntött: a baráti médiával kötne közel másfél milliárd forintos üzletet. A pénzből több mint egymilliárd jutna az ATV-nek, a kiváló szocialista kapcsolatokat ápoló Zolcer János családjának érdekeltsége, az Info 24 TV pedig két lépcsőben összesen 300 millióhoz juthatna. A cél: reklámozni az üdülési csekket.

Magyar Nemzet
2010. 01. 23. 5:00
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Óriási üzletet csinálhat az ATV és a kiváló szocialista kapcsolatokkal rendelkező Zolcer János médiavállalkozó egyik érdekeltsége: a kormánydelegáltak által felügyelt Magyar Nemzeti Üdülési Alapítvány a tulajdonában lévő cégeken keresztül összesen közel másfél milliárd forintot szán a két csatorna tulajdonosainak.

A Magyar Nemzet birtokába került dokumentum szerint az erről szóló előterjesztést tavaly december 18-án tárgyalta, majd fogadta el az alapítvány kuratóriuma. A tervezetet – természetesen – a kuratórium elnöke, Karácsony Mihály jegyzi, aki „mellékesen” a Miniszterelnöki Hivatal (MeH) tanácsadója – további részletek a Magyar Nemzet szombati számában.

A téma legfrissebb hírei

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Címoldalról ajánljuk

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.