Milliárdos reklám az üdülési csekknek?

Ahelyett, hogy 14 ezer rászoruló üdülését támogatná fejenként százezer forinttal, a Magyar Nemzeti Üdülési Alapítvány kormánydelegáltak által felügyelt kuratóriuma úgy döntött: a baráti médiával kötne közel másfél milliárd forintos üzletet. A pénzből több mint egymilliárd jutna az ATV-nek, a kiváló szocialista kapcsolatokat ápoló Zolcer János családjának érdekeltsége, az Info 24 TV pedig két lépcsőben összesen 300 millióhoz juthatna. A cél: reklámozni az üdülési csekket.

Magyar Nemzet
2010. 01. 23. 5:00
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Óriási üzletet csinálhat az ATV és a kiváló szocialista kapcsolatokkal rendelkező Zolcer János médiavállalkozó egyik érdekeltsége: a kormánydelegáltak által felügyelt Magyar Nemzeti Üdülési Alapítvány a tulajdonában lévő cégeken keresztül összesen közel másfél milliárd forintot szán a két csatorna tulajdonosainak.

A Magyar Nemzet birtokába került dokumentum szerint az erről szóló előterjesztést tavaly december 18-án tárgyalta, majd fogadta el az alapítvány kuratóriuma. A tervezetet – természetesen – a kuratórium elnöke, Karácsony Mihály jegyzi, aki „mellékesen” a Miniszterelnöki Hivatal (MeH) tanácsadója – további részletek a Magyar Nemzet szombati számában.

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.