Peiper Károly közleményében azt írta, Budapest elővárosi közlekedésében a Budapest–Vácrátót–Vác vonalon átlagosan 15-20 perces késések is előfordulnak váltóállítási problémák miatt.
Északkelet-Magyarországon a Budapest–Hatvan–Miskolc vonalon, Füzesabony és Kál-Kápolna között eltört a sín reggel fél hatkor, ezért 15-20 perces késések lehetségesek a helyreállításig, ami várhatóan 9-10 órára megtörténik.
Délkelet-Magyarországon, Szeged és Hódmezővásárhely között, Algyőnél váltóállítási problémák vannak, ezért itt átlagosan 10-15 perces késésre kell számítani az utasoknak.
Délnyugat-Magyarországon, Dombóvár és Vásárosdombó között biztosítóberendezési hiba miatt 10-15 perces késések vannak, amelyek a Budapest–Pécs között közlekedő vonatokat is érintik. Továbbá a Dombóvár–Gyékényes vonalon és a Nagykanizsa–Gyékényes vonalon is lehetnek 10-15 perces késések.
Nyugat-Magyarországon, Szombathely, Celldömölk, Zalaegerszeg, Keszthely térségében a szombaton leesett nagy mennyiségű hó ellenére nincsen jelentősebb késés a vonatközlekedésben.
A közlemény szerint a szél és az elhaladó vonat ellenszele a havat ismételten behordja a váltókba, ezért minden vonat elhaladása után újra ki kell tisztítani azokat, emiatt a hóborította területeken a váltókat folyamatosan tisztítja a MÁV több száz készenléti szolgálatban lévő munkatársa, és a váltófűtő berendezések is üzemelnek. Ennek ellenére váltóállítási problémák, műszaki hibák, felsővezeték-szakadások, zárlatok előfordulhatnak, aminek következtében egyes személyszállító vonatoknál lehetséges a menetidő 10-15 perces meghosszabbodása. Azonban a nagy mennyiségű hó és a –10, –15 fokos hideg ellenére is biztosított a folyamatos vasúti közlekedés – tette hozzá.
(MTI)

Kóros elmeállapotú nő akart bírót és rendőrkapitányt ölni
A hivatalokat is megfenyegette.