A kampány megtervezését és a médiafelületek foglalását a Közigazgatási és Igazságügyi Minisztériummal keretszerződésben álló Bell & Partners ügynökség végzi, de ügynökségi díjat nem számol fel a kampány lebonyolításáért, amelynek költségkerete csaknem bruttó 50 millió forint.
Az árfolyamrögzítésről televíziós és rádiós hirdetések szólnak – a Magyar Televízióban, a Duna Televízióban, az RTL Klubon, a TV2-n és a Hír Tv-n, valamint a Magyar Rádióban, a Class FM-en és a Lánchíd Rádióban – három héten át, augusztus 22. és szeptember 11. között, ami összesen 664 megjelenést jelent. Naponta 10-50 hirdetés látható, illetve hangzik el.
A médiaszolgáltatók „figyelemmel az ügy kiemelt társadalmi fontosságára” 75-88 százalékos kedvezményt biztosítottak a listaár szerinti hirdetési tarifaáraikból – tájékoztatott az államtitkárság. Közleményükben megjegyezik, „a lakosság tájékoztatását különösen fontosnak tartjuk” tekintettel arra, hogy – mint írják – a korábbi kormányzati ciklusokban a lakosság semmiféle tájékoztatást nem kapott az akkori döntéshozóktól, kizárólag a hitelezők üzleti célú reklámhirdetései szolgáltak számukra támpontul, „miközben az otthonteremtéshez szükséges állami kedvezményeket csírájában is elfojtották”.
Orbán Viktor miniszterelnök a múlt szerdai kormányülés után jelentette be az árfolyamgát melletti kampány elindítását.
(MTI)

Kóros elmeállapotú nő akart bírót és rendőrkapitányt ölni
A hivatalokat is megfenyegette.