Huszonegy pályázat érkezett

Huszonegy pályázó nyújtotta be ajánlatát a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság médiatanácsa által meghirdetett négy budapesti rádiós frekvencia hasznosítására – tájékoztatta a médiatanács kedden az MTI-t.

MNO
2011. 08. 30. 18:17
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

A megpályáztatott Budapest 103,9 MHz-es, Budapest 89,5 MHz-es és a Budapest 95,3 MHz-es kereskedelmi körzeti frekvenciákat jelenleg a Rádió 1, a Juventus Rádió és a Klubrádió használja. A Katolikus Rádió által használt Budapest 102,1 MHz helyi frekvencia kiírására közösségi rádiók jelentkezhettek. A felhívásra kedden 13 óráig adhatták le pályázati anyagaikat a jelentkezők. „Mind a négy frekvencia esetében a jelenlegi szolgáltató is pályázik a médiaszolgáltatási jogosultság elnyerésére, és összesen 11 vállalkozás adott be 21 pályázatot” – olvasható a médiatanács szóvivőjének közleményében.

Kiricsi Karola hozzátette: a 103,9 MHz-es frekvenciára kilenc pályázat érkezett, a 89,5 MHz-es kiírásra négy ajánlatot nyújtottak be, a 95,3 MHz-es felhívásra heten jelentkeztek. A 102,1 MHz-es kisebb, helyi frekvenciára egy pályázó nyújtotta be ajánlatát. A médiatanács 45 napon belül hatósági nyilvántartásba veszi és honlapján közzéteszi az alakilag megfelelő pályázati ajánlatot benyújtó pályázókat. Ez idő alatt szükség esetén hiánypótlásra kérheti az ajánlattevőket, amelynek időtartama a 45 napos ügyintézési határidőbe nem számít bele. Ezt követi a pályázatok tartalmi vizsgálata és értékelése.

A pályázók mind az alaki megfelelésről szóló döntéssel, mind a kihirdetett végeredménnyel szemben jogorvoslattal élhetnek. A médiatanács tervei szerint még az idén kihirdethetik a frekvenciák győzteseit.

(MTI)

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.