– Fél éven belül ez már a második műsorstruktúra-váltás a Hír TV-n. Ennyire gyorsan változnak a nézők igényei, vagy a márciusi stratégiaváltás nem váltotta be a hozzá fűzött reményeket?
– Márciusban a híradók sűrítésével készítettük elő a mostani műsorstruktúra-váltást. A Hír TV mögött nem áll multinacionális tőke, egy nagy változtatáshoz mindent belső kapacitásból kell megoldanunk. Ez nálunk azt jelenti, hogy a grafikusaink a napi munkájuk mellett elkészítették az új műsoraink arculatait, az egyik vágónk a szabadsága alatt megírta az új főcímzenéket, a műszaki munkatársak pedig napokig nem aludtak, hogy beállítsák az új díszleteket. Összességében féléves folyamatos munka eredménye az, ami szeptember 5-től látható a képernyőn.
– Ez a folyamat most már lezártnak tekinthető? Hiszen például a Híradót visszavitték a korábban megszokott díszletek közé, és a barnás Budapest-háttér a Dunával eltűnt.
– A csatorna védjegyévé vált newsroomos hátteret meg akartuk tartani, de át kellett díszletezni a stúdiót, és újra bevilágítani. A munkálatok alatt ideiglenes volt a díszlet. Mivel egy stúdióterünk van, és az adás nem állhat le, szükségmegoldás kellett.
– Milyen tendenciát mutat a Hír TV nézettsége, és mit várnak az új műsorstruktúrától erre vonatkozóan?
– Az esti Híradó a legnézettebb műsorunk, amelyet a Célpont követ népszerűségben. A Riasztás című bűnügyi magazinunk is egyre közkedveltebb. Általánosan annyit tudok elmondani, hogy a versenytársainknál jobban állunk a kereskedelmileg fontos célcsoportban, a 18 és 49 év közötti korosztályban. Mivel a Hír TV nem fogható minden háztartásban, a nagy kereskedelmi csatornákhoz és a köztévéhez nem mérjük magunkat.
– A Hír TV hány háztartásban érhető el?
– Az összes kábelszolgáltatónál jelen vagyunk, több mint hárommillió ember láthat bennünket.
A teljes interjút a Magyar Nemzet 2011. szeptember 10-i számában olvashatják.

Kóros elmeállapotú nő akart bírót és rendőrkapitányt ölni
A hivatalokat is megfenyegette.