Próbálnak bennünket utánozni

Versenytársainál jobb nézettségi adatai vannak a Hír TV-nek a 18 és 49 év közötti korosztályban – mondta lapunknak adott interjújában Szikszai Péter, de konkrét számokkal nem szolgált. A csatorna műsorokért felelős vezérigazgató-helyettese megjegyezte, szeptember 5-től megújult műsoraikat országosan mintegy hárommillió háztartásban lehet fogni. A televízió új műsorstruktúrájában Csintalan Sándor és Borbás Mária sem kap helyet, Szikszai Péter ennek okairól is nyilatkozott.

Magyar Nemzet
2011. 09. 10. 2:00
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

– Fél éven belül ez már a második műsorstruktúra-váltás a Hír TV-n. Ennyire gyorsan változnak a nézők igényei, vagy a márciusi stratégiaváltás nem váltotta be a hozzá fűzött reményeket?
– Márciusban a híradók sűrítésével készítettük elő a mostani műsorstruktúra-váltást. A Hír TV mögött nem áll multinacionális tőke, egy nagy változtatáshoz mindent belső kapacitásból kell megoldanunk. Ez nálunk azt jelenti, hogy a grafikusaink a napi munkájuk mellett elkészítették az új műsoraink arculatait, az egyik vágónk a szabadsága alatt megírta az új főcímzenéket, a műszaki munkatársak pedig napokig nem aludtak, hogy beállítsák az új díszleteket. Összességében féléves folyamatos munka eredménye az, ami szeptember 5-től látható a képernyőn.

– Ez a folyamat most már lezártnak tekinthető? Hiszen például a Híradót visszavitték a korábban megszokott díszletek közé, és a barnás Budapest-háttér a Dunával eltűnt.
– A csatorna védjegyévé vált newsroomos hátteret meg akartuk tartani, de át kellett díszletezni a stúdiót, és újra bevilágítani. A munkálatok alatt ideiglenes volt a díszlet. Mivel egy stúdióterünk van, és az adás nem állhat le, szükségmegoldás kellett.

– Milyen tendenciát mutat a Hír TV nézettsége, és mit várnak az új műsorstruktúrától erre vonatkozóan?
– Az esti Híradó a legnézettebb műsorunk, amelyet a Célpont követ népszerűségben. A Riasztás című bűnügyi magazinunk is egyre közkedveltebb. Általánosan annyit tudok elmondani, hogy a versenytársainknál jobban állunk a kereskedelmileg fontos célcsoportban, a 18 és 49 év közötti korosztályban. Mivel a Hír TV nem fogható minden háztartásban, a nagy kereskedelmi csatornákhoz és a köztévéhez nem mérjük magunkat.

– A Hír TV hány háztartásban érhető el?
– Az összes kábelszolgáltatónál jelen vagyunk, több mint hárommillió ember láthat bennünket.

A teljes interjút a Magyar Nemzet 2011. szeptember 10-i számában olvashatják.

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.