11:0. Ennyi a Class FM mérlege a vetélytársakkal szemben, miután november hónapban is a kereskedelmileg fontos célcsoport (15-49) vezető rádiójának bizonyult a GfK Ipsos adatai alapján. A Class FM és a Morning Show január óta őrzi vezető pozícióját, és a legfrissebb adatok szerint hallgatói táborát is folyamatosan gyarapítja.
„Az Ipsos-Gfk novemberi adatai alapján a Class FM 2011-ben 220 ezerrel fővel növelte hallgatottságát a januári adatokhoz képest. Nagy öröm számunkra, hogy ilyen sikeres évet zárhatunk, jó úton járunk, a hallgatók szeretik a Class FM-et” – mondta el Turi Árpád vezérigazgató. A szakember kiemelte: a Morning Show és a rádió egésze is verhetetlen a kereskedelmileg értékes célcsoportban. „A 15 százalékot meghaladó, hónapról hónapra erősödő előny Balázsék és a Class FM egésze szempontjából is óriási eredmény. Az külön öröm, hogy a fiatal rádióhallgatók körében (15-29) 40 százaléknál is nagyobb a Class FM és a Morning Show előnye a másik országos kereskedelmi rádióval és a Bumeránggal szemben.”