Bevezetik a szolgáltató város mintaprojektet

A mintaprojekt által vizsgált szolgáltatói kultúra minősége hat az emberek gondolkodásmódjára.

TK
2012. 05. 22. 17:53
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Miután a mintaprojekt által vizsgált szolgáltatói kultúra minősége hat az emberek gondolkodásmódjára, egymáshoz való viszonyára, hozzájárul az értékalapú társadalom megteremtéséhez – tette hozzá a település humánpolitikai vezetője a szolnoki tanácskozás tájékoztatóján.

Hegedűs Mária projektvezető elmondta: a modell a város közszolgáltatóit és vállalkozószervezeteinek szolgáltatását vizsgálja, így az iskolákét, a hivatalokét, a rendőrségét, a tűzoltóságét, a kulturális, szociális szervezetekét, az egészségügyi alapellátókét, valamint a víz- és energiaellátást, illetve a közösségi közlekedést biztosítókét. A mintaprojektbe 34 szolgáltató kapcsolódott be a Tisza-parti megyeszékhelyen.

Első lépésként 2009–2010-ben több mint 80 ezer lakost kérdeztek meg, 20 ezer értékelhető válasz született. Ezek elemzésekor többek között kiderült, hogy leginkább a szolgáltatást nyújtók és igénybe vevők partneri viszonya, illetve a szolgáltatók által működtetett rendszerek nyilvánossága fejleszthető.

A mintaprojekt „menetrendjében” a következő teendő idén ősszel a lakosság elvárásainak és elégedettségének felmérése, ennek alapján értékelhető az eltelt két év munkája, és meghatározhatók a további fejlesztési pontok.

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.