A BKK szerdai, az MTI-hez eljuttatott közleményében azt írta: a Pető Intézet felé közlekedő két járat végállomása június 2-án egy könnyebben elérhető peronra kerül a mostani, akadálymentesen nem megközelíthető szigetperonról. A járatokra a 4-es és a 6-os villamosokról leszállva közös peronon lehet majd felszállni.
Emiatt megváltozik a 91-es, a 149-es, az éjszakai 922-es, a 956-os, a 960-as, a 990-es busz és a 6V villamospótló felszállóhelye. A nehezebben elérhető szigetperon a 22-es és a 222-es busz leszállóhelyeként üzemel a jövőben, a 22-es, a 91-es, a 149-es, a 155-ös, a 156-os és a 222-es buszok a nagykörúti villamosok melletti szervizútról indulnak majd.
A Népszabadság kedden számolt be arról: miután a BKV átalakította a Széll Kálmán téri forgalmi rendjét, a mozgáskorlátozottak csak komoly akadályokon keresztül érik el a Pető Intézetet érintő busz végállomását, s ott egy olyan keskeny járdaszigeten kell várakozniuk, amelyen a kerekes székek, babakocsik alig férnek el.
Makk Ádám, az intézet kommunikációs igazgatója a lapnak elmondta: a BKV egyik illetékese megígérte nekik, hogy a legkésőbb májusig megoldják a helyzetet.

Kóros elmeállapotú nő akart bírót és rendőrkapitányt ölni
A hivatalokat is megfenyegette.