Az AirBridge többségi magyar tulajdonosai elmondták, hogy a cég harmadik tulajdonosa Borisz Abramovics volt, aki finanszírozást és 200 ezer utast ígért. Az utóbbit nem hozta, a finanszírozásra pedig – az igazgatóság felhatalmazása nélkül – viszontgaranciát vállalt a cég nevében – tették hozzá. Beszámoltak arról is, hogy az ötmilliárd forintos tőkeemelést nem követték azok az átalakítások, amelyek gazdaságilag is működőképessé tehették volna a Malévot.
Mint azt megírtuk, múlt hét szerdán a privatizációs szervezet korábbi vezetőit és a Malév egykori vezérigazgatóját hallgatta meg a légitársaság és a Budapest Airport Zrt. privatizációját vizsgáló eseti parlamenti bizottság. Az ÁPV Zrt. egykori vezetői kényszerhelyzettel indokolták az eladósodott, vagyon nélküli Malév privatizációját, amelynek célja nem a bevétel realizálása, hanem a légitársaság életben tartása volt. Gönci János, a Malév 2005–2007 közötti vezérigazgatója azt is elmondta, szerinte 20-30 milliárdból újra be lehetne indítani a Malévot.
Ismert, kedden petíciót adtak át a Nemzeti Fejlesztési Minisztériumban a tüntető volt Malév-dolgozók. Többek között azt akarták tudni, hogy mikor teljesül az 1,8 milliárd forintos követelésük. A volt Malév-dolgozók kedden kapták meg áprilisi bérüket. A dolgozók januári és februári fizetését a társaság saját tartalékából még ki tudta kifizetni, de a márciusit és az áprilisit már a bérgarancia-alapból hívták le. A Malév 2012. február 3-án állt le.