A beszerzésnek köszönhetően annyi szóló és csuklós alacsonypadlós busz került a flottába, hogy néhány kiegészítő jellegű, csak csúcsidőben közlekedő, illetve midibuszokkal kiszolgált járat kivételével minden vonalon közlekedni fognak ilyen buszok. A fejlesztésnek köszönhetően a 63-as, a 118-as, a 140-es, a 143-as, a 157-es, a 186-os, a 191-es, és 243-as vonalon is lesznek akadálymentes buszok.
A 38 darab 7700-as Volvo a kelenföldi buszgarázsba került, ezeket a buszokat jellemzően a budai, illetve a pesti belvárosi területeken közlekedtetik. A Mercedes Citarókat az óbudai garázsban helyezték el, innen szolgálják ki az óbudai és újpesti vonalakat. A budai, illetve a pesti belvárosi területekről felszabaduló, szintén akadálymentes 412-es Ikarusok átkerülnek a pesti autóbusz telephelyekre, így ezek a járművek a pesti oldalon fogják bővíteni az alacsonypadlós szolgáltatást.
Leselejtezik az „öreg” trolikat
Teljesen kivonják a forgalomból jövőre a 30 éves trolikat – írta a Népszava. A lap úgy tudja: helyükre kevesebb, de korszerűbb, alacsonypadlós és csuklós használt járműveket állít be a Budapesti Közlekedési Központ. Azt írták, a régi trolik gyors selejtezését megakaszthatja, hogy az új német gyártmányú járműveket még le kell vizsgáztatni.