Németh Tamás tájékoztatása szerint összesen ötvenkét megállóba helyeznek el elektronikus tájékoztató rendszert, amely megmutatja, hány percet kell várakozni a járat érkezésére. Az információkat a forgalomirányítók is megkapják, és késés vagy a forgalom rendjét megzavaró esemény bekövetkezésekor beavatkozhatnak a menetrend helyreállítása érdekében.
A Vértes Volán az utastájékoztatási rendszer kiépítésre fővállalkozóként a Tigra Computer- és Irodatechnikai Kft.-vel kötött szerződést. Az informatikai fejlesztésre 272 millió forintos pályázati támogatást nyert el a közlekedési vállalat.
A társaság tavaly menetrendi és térképes útvonaltervező programot tett hozzáférhetővé honlapján a tatabányai helyi közlekedésről. Az útvonaltervezővel az adott megállótól végigvezethető, milyen járatokkal, mennyi idő alatt lehet eljutni a város különböző területeire. A program kiszámolja a menetidőt és a gyalogos közlekedést is jelzi.
A Vértes Volán Zrt. évente 14 millió kilométert teljesít, 267 autóbuszt tart üzemben és 17 millió utazást bonyolít le. Dolgozóinak száma 736, ebből 405 autóbusz-vezető.