A gazdasági napilap szerdai cikke szerint ha kétség merül fel azzal kapcsolatban, hogy az Alstom gyártmányú Metropolisnak a típusengedélyében rögzített műszaki jellemzői megfelelnek-e a jogszabályban meghatározott követelményeknek, akkor az NKH a típusengedélyt felülbírálhatja.
Az NKH a vizsgálatok teljes körű lezárását követően dönt az esetleges szükséges hatósági intézkedésekről – olvasható a Világgazdaságban.
Az M2-es metróban már nem csak a vonal felett lakók érzékelik a keréklaposodást, bárki meghallgathatja a kattogó hangot, ha utazik pár megállót. A karbantartók az alagútból szedik össze a szerelvényekből kihulló alkatrészeket. A hétfőn átadott automatikus vonatbefolyásoló rendszer sem működik úgy, ahogy kellene. Ennél sokkal rosszabb hír, hogy a 4-es metróban is felfigyeltek a furcsa zajra.