A kormánynak fontos a Herendi jövője

Magyarország egyik legismertebb márkaneve a Herendi – mondta Seszták Miklós.

TK
2014. 09. 11. 18:01
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Seszták Miklós hozzátette: a legfontosabb, amivel a magyar állam segíteni tudja a Herendi Porcelánmanufaktúrát, hogy minden lehetséges eszközzel támogatja a márka világpiaci megjelenését. Várakozásai szerint a Herendi portfóliója két éven belül bővülhet.

A miniszter az elmúlt évek kormányzati intézkedései közül kiemelte az adósságkonszolidációt, amelynek segítségével Herend is kikerülhetett az adósságcsapdából. A rezsicsökkentés kapcsán azt mondta, a kabinet elkötelezett, hogy a kisvállalkozók rezsicsökkentését is továbbvigye.

A politikus közölte, ma Magyarországon körülbelül háromezer vállalkozás tud exportképes terméket előállítani. Az, hogy ez a szám elmarad az ideális kilenc-tizenkétezertől, főként a magas rezsivel terhelt előállítási költségeknek tudható be.

Szeretnék elérni – mondta Seszták –, hogy a 2014–20-as európai uniós költségvetési ciklusban az operatív programokba bekerüljön a belterületi utak felújítása is.

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.