A kormánynak fontos a Herendi jövője

Magyarország egyik legismertebb márkaneve a Herendi – mondta Seszták Miklós.

TK
2014. 09. 11. 18:01
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Seszták Miklós hozzátette: a legfontosabb, amivel a magyar állam segíteni tudja a Herendi Porcelánmanufaktúrát, hogy minden lehetséges eszközzel támogatja a márka világpiaci megjelenését. Várakozásai szerint a Herendi portfóliója két éven belül bővülhet.

A miniszter az elmúlt évek kormányzati intézkedései közül kiemelte az adósságkonszolidációt, amelynek segítségével Herend is kikerülhetett az adósságcsapdából. A rezsicsökkentés kapcsán azt mondta, a kabinet elkötelezett, hogy a kisvállalkozók rezsicsökkentését is továbbvigye.

A politikus közölte, ma Magyarországon körülbelül háromezer vállalkozás tud exportképes terméket előállítani. Az, hogy ez a szám elmarad az ideális kilenc-tizenkétezertől, főként a magas rezsivel terhelt előállítási költségeknek tudható be.

Szeretnék elérni – mondta Seszták –, hogy a 2014–20-as európai uniós költségvetési ciklusban az operatív programokba bekerüljön a belterületi utak felújítása is.

A téma legfrissebb hírei

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Címoldalról ajánljuk

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.