Megjavították a vasútimenetjegy-automatákat

A MÁV az informatikai hibát délután öt órára javította ki.

HZS
2015. 02. 04. 16:41
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

A vasúttársaság korábbi tájékoztatása szerint kilenc óra előtt állt le a jegyértékesítési rendszert kiszolgáló szerver. Emiatt átmenetileg nem lehetett elérni a MÁV és a MÁV-Start honlapját, valamint az ország egész területén nem üzemelt az internetes jegyátvételi rendszer, nem működött a vasútállomási menetjegy-automaták többsége sem.

A leállást az okozhatta, hogy a többszörös biztosítással ellátott szerver háttértárolója nem kapcsolódott az adatátviteli rendszerhez. A MÁV informatikusai a gyártót is bevonták a mielőbbi helyreállítás érdekében.

Azok az utazók, akik korábban már az interneten keresztül megváltották a belföldi menetjegyüket, de nem tudták kinyomtatni a jegykiadó automatából, a menetjegy nélkül is felszállhattak a vonatokra. Esetükben a jegyvizsgáló elkérte az e-címüket és a jegyvásárlás időpontját, valamint utasleadási lapot állított ki az utazás adatai alapján.

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.