Többet költünk kozmetikumra és vegyi árura

Az első fél évben hat százalékos volt a növekedés, de ez csak a boltok forgalomára vonatkozik, az eladott mennyiségre nem.

MTI
2015. 08. 14. 20:12
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Az átlagot jóval meghaladóan, két számjegyű mértékben nőttek értékben az öblítők, tusfürdők, papír zsebkendők, dekorkozmetikumok, toalett-tisztítók, valamint arc- és szemránckrémek eladásai – áll a Nielsen tájékoztatásában.

A közlemény idézi Kapronczai Balázst, a Nielsen ügyfélkapcsolati vezetőjét, aki elmondta: öblítőnél főleg a kisebb kiszerelésű termékek okozták a piac bővülését, toalett-tisztítónál pedig a WC-frissítő blokkok, míg a tusfürdőnél az új illatok generálták a forgalom növekedését.

Minden régióban nőtt a bolti forgalom, átlag feletti bővülést Budapesten és Pest megyében, valamint az északkeleti és a délkeleti megyékben regisztráltak.

Az átlagot meghaladóan a 201-400 négyzetméteres, 51-200 négyzetméteres, valamint a drogériák forgalma nőtt értékben a felmérés szerint. Jelentősen csökkent viszont az 50 négyzetméteres és kisebb boltok bevétele.

A felmérés a Nielsen által végzett kiskereskedelmi kutatások eredményeit összegzi, ami a kereskedelmi láncokból származó elektronikus és a hagyományos kiskereskedelmi egységek adatain alapul.

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.