Nem megfelelő időpontban adták le A család az család című közleményeket

Az RTL Klub szolgáltatója tizenegy alkalommal nem megfelelő időben sugározta A család az család című, társadalmi célú reklámot.

Magyar Nemzet
Forrás: Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság2022. 02. 04. 13:09
RTL székház
2015.12.07. RTL Klub székház Fotó: Móricz-Sabján Simon Fotó: SIMON MORICZ-SABJAN
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) jogsértőnek ítélte, hogy az RTL Klub szolgáltatója tizenegy alkalommal nem megfelelő időben sugározta A család az család című, társadalmi célú reklámot 2020 decemberében. Függetlenül attól, hogy az ilyen közleményeket nem kell korhatár-kategóriába sorolni, csak olyan időszakban sugározhatók, amikor a klasszifikációs szabályok szerint helyük lenne. Mivel a gyermekek számára nehezen értelmezhető a hirdetésben megjelenő azonos nemű párok gyermeknevelése és a családdal együtt tárgyalása, így azok csak este 9 és reggel 5 óra között kerülhettek volna adásba, miközben a csatornán reggel 6 és este 20 óra között adták le őket – olvasható az NMHH közleményében.

Borítókép: Az RTL Klub székháza ( Fotó: Móricz-Sabján Simon)

A téma legfrissebb hírei

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Címoldalról ajánljuk

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.