Egy újabb híres márka hajolt meg a genderlobbi előtt – hívta fel a figyelmet közösségi oldalán az Alapjogokért Központ főigazgatója, Szánthó Miklós. A Dr. Martens egy híres brit cipőgyártó vállalat, amely az LGBTQ-trendeknek eleget téve
piacra dobott egy nemátalakító műtét utáni hegeket viselő figurával dekorált bakancsot.
Szánthó Miklós szerint ez is bizonyítja, hogy a genderlobbi célkeresztjében a fiatalok vannak.
„Mi jöhet még?” – tette fel a költői kérdést Szánthó.
A Magyar Nemzet is beszámolt arról, hogy a balliberális oldal által csak pride hónapnak nevezett nyári időszakot már gyakorlatilag rutinszerűen használja kampányidőszaknak az LMBTQ-propaganda.
Az egyszerű felvonulásból úgynevezett pride hónappá duzzasztott melegfesztivál apropóján is olyan programok tucatjait szervezik az LMBTQ-szervezetek, amelyekben a homoszexuális, a transzgender és még sok más szexuális orientációt igyekeznek mindennaposnak beállítani, vagy éppen vonzóvá tenni. Ebben az időszakban – a liberális fősodornak eleget téve – a legnagyobb világmárkák is beszállnak a propagandába, termékeiket az ideológiához igazítva.