A Human Mobile Devices (HMD) a most zajló barcelonai Mobil világkongresszuson bejelentette, hogy a játékgyártó óriással, a Mattellel együttműködve idén nyáron piacra dobják a Barbie-flip telefont.
A tervek szerint az eszköznek nem csak a színe, hanem a funkciói is furcsák lesznek a korszak szelleméhez képest, ugyanis nem fog tudni csatlakozni az internethez, és érintőképernyő helyett gombokkal lesz ellátva.
A HMD sajtóközleménye szerint a készülék, amelyet a tervek szerint idén nyáron mutatnak be, megtestesíti a Nokia márka eredetinek mondható vintage stílusát egy csipetnyi rózsaszínnel kiegészítve.
A hagyományos telefonok a felmérések szerint egyre népszerűbbek, különösen a Z generáció körében, akik megpróbálják korlátozni digitális tevékenységüket, és eltávolodni a közösségi médiától.
Azonban maga a vállalat a közösségi médiára alapozva népszerűsítené a Barbie mobilokat. Francisco Jeronimo, az IDC kutatócég európai eszközökért és elemzésekért felelős alelnöke elmondta: a HMD hírességek és influenszerek segítségével próbálja meg népszerűvé tenni a színétől eltekintve semmilyen különlegességet nem tartalmazó telefont. A Barbie mobil áráról a vállalat egyelőre nem osztott meg információkat.