Több mint egymilliárd forintból bővítette gyártókapacitását a Cerbona Zrt., amely egyúttal megvette a Boci márkát is – írta az Origó.
Mészáros Tamás vezérigazgató elmondta: az új gyártósorral immár négy gyártósora van a cégnek, miközben a beruházás által a vállalat müzliszelet-gyártási kapacitása megduplázódhat, így megcélozva a nyugati piacokon való bővülést.
A beruházást saját erőből és hitelből valósították meg, és új munkahelyeket is teremtettek.
Új gazdára talált a Boci csoki
Pókecz Attila, a társaság tulajdonosa arról beszélt, hogy
a Nestlétől megvásárolták a Boci márkát, amely egészen más, új terület a Cerbona számára.
A csokoládémárka új kihívás számukra, amely hosszú távon komoly értéke lehet a portfóliójuknak – mondta a tulajdonos.
A Nestlé és a Cerbona márciusban jelentette be, hogy a svájci központú élelmiszergyártó óriáscég eladja a csaknem százéves múltú Boci márkát a székesfehérvári vállalatnak.