Leállt a mobilos jegyvásárlás

Délutánra sikerült elhárítani a hibát.

2025. 06. 07. 10:32
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

A fizetési szolgáltatónál fellépett hiba miatt átmenetileg akadozik a BudapestGo jegyvásárlási funkciója – tájékoztatta a Magyar Nemzetet a BKK.

A társaság azt kéri, hogy a

jegypénztáraknál, a TVM automatákból vagy a járművezetőnél váltsák meg az utasok a jegyüket.

A BKK azt is közölte, hogy a korábban vásárolt jegyek, bérletek zavartalanul használhatók, az applikáció egyéb funkciói is működnek.

Szombat délutánra sikerült elhárítani a technikai problémát, amelyet a fizetési szolgáltatónál jelentkező hiba okozott.

Borítókép: Illusztráció (Fotó: BKK)

A téma legfrissebb hírei

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Címoldalról ajánljuk

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.