Lyukra futottak a balliberálisok, nincs hiány mozdonyvezetőből

Nem létező alagútban gázolt a fantomvonat.

Juhász Attila
2019. 09. 19. 18:16
A new Stadler Rail Giruno high-speed train is seen in Bussnang
Stadler Giruno – a svájci gyártó motorvonata óránként 250-nel roboghat Fotó: Stringer . Forrás: Reuters
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

A nem létező alagutak után, most a nem létező mozdonyvezető-hiány okozott zavart az ellenzéki kommunikációban.

Azok után, hogy nem is oly rég kiderült, az új, emeletes motorvonatok nem olyan vasúti vonalon közlekednek, ahol alagutak lennének, így azok forgalomba helyezése nem jelent problémát, most négy elővárosi járat kimaradása kapcsán próbáltak hisztériát kelteni és cikkeztek aggasztó szakemberhiányról.

A valóság ezzel szemben az – derült ki a hivatalos kommünikéből –, hogy a mozdonyvezetői a legjobban kereső állás a vasúttársaságnál. Átlagosan bruttó 650 ezer forint a fizetésük, egyes mozdonyvezetők bére pedig meghaladja a bruttó egymillió forintot.

Az embernek lassan az az érzése, hogy a magyarországi létező ellenzék teljesítménye még a mondabeli vak tyúknál is szánalmasabb, hiszen az a szegény pára legalább néha talált egy-egy szemet.

Azonban most olybá tűnik, hogy szerencsétlen ballibeinket ismét elgázolta – szerencsére csak képletesen – egy nem létező alagútban hajtó, valójában csak délibáb mozdonyvezető által irányított fantomvonat.

A téma legfrissebb hírei

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Címoldalról ajánljuk

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.