Az utcai 911 GT3-mal egyszerre érkezik a Cup versenyautó

A fejlesztés 2020 októberében egy teljes versenyhétvége szimulálásával ért véget.

null

Nemrég már közölt pár álcázott fényképet a Porsche a 911 GT3-ról, a hivatalos bemutatóra még mindig várnunk kell egy keveset. Fontos autóról van szó, hiszen ebből a versenyautóból 1990-es bemutatása óta 4251 példányt értékesítettek; csak az elődből 1410 darabot.

A fejlesztés 2018 közepén indult azzal, hogy a gyári emberek világszerte érdeklődtek a csapatoknál és a versenyzőknél, hogy mivel elégedettek, illetve milyen téren várnak javulást az új modelltől. Egy évvel és több száz új alkatrész kifejlesztésével később elkészült az első prototípus, a TC01 (Test Car 01) összerakása 10 napig tartott. Az első autót a gyári szélcsatornába küldték, a második ezzel párhuzamosan a weissachi fejlesztőközpont pályáján körözött.

Fotó: Flickr

2020 közepén, több ezer versenykilométer után nyugdíjazták a TC01-es prototípust, ekkor készült az első előszériás példány, amely már a zuffenhauseni gyár szerelőszalagjáról gördült le, amivel hosszú távú versenyeket szimuláltak. A köridők alapján jelentősen gyorsabb lesz a hatodik generációnál az új modell, a motor, a felfüggesztés, az aerodinamika, a fékek és az ergonómia is fejlődik.

Fotó: Flickr

2020. októberében az oscherslebeni pályán került sor a második előszériás autóval egy teljes versenyhétvége szimulációjára, ahol már provokált hibákat és sérüléseket is meg kellett oldania a csapatnak.

A teljes cikket IDE kattintva olvashatják!

1 millióért 41 lóerővel erősebbre programozzák az Audi A3-ast

A 204 lóerős 40 TFSI e mellé érkezik a kínálatba a 245 lóerős 45 TFSI e modell, amelynél az átprogramozott vezérlésért 2945 eurót számítanak fel.

Szeptemberben jelentette be az Audi, hogy megkezdik a 40 TFSI e jelzésű, 204 lóerős rendszerteljesítményű plug-in hibrid Audi A3-as forgalmazását, Németországban 37 470,92 eurós indulóáron. Ehhez csatlakozik most a 45 TFSI e jelzésű plug-in hibrid hajtás, amelynél a vezérlőegység átprogramozásával növelik 245 lóerőre a rendszerteljesítményt, a 40 395,29 eurós németországi indulóár pedig azt jelenti, hogy 2945 eurót, azaz 1 millió Ft-ot számolnak fel a módosított szoftverért.

Tovább...

 

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.