Feltuningolta a BMW M850i rendőrautót az AC Schnitzer

Lehet, hogy az esseni tuningkiállítás elmarad, csodagépekből azonban így sincs hiány.

null

A Tune it! Safe! kampány keretében az AC Schnitzer tuningcég az idén feltuningolta, illetve épített inkább épített egy BMW 850i xDrive kupéból rendőrautót, a bemutatóra az idén elmaradt esseni tuningkiállítás helyett a BMW Weltben kerítenek sort, az autó ezt követően pedig turnéra indul Németország-szerte.

Szépen feltuningolta a rendőrség a németek autóját
Fotó: YouTuve

A 4,4 literes V8-as biturbó teljesítményét 620 lóerőre növelték, a maximális nyomaték 840 Nm, és sportkipufogót is kapott a gép. Elöl 30, hátul 25 mm-es ültetést alkalmaznak, a felnik 21 colosak, ezen kívül egyedi karbon légterelők módosítják a megjelenést. A fóliázás mellett Hella fényhíd gondoskodik a rendőrségi megjelenésről, a beltérből teljesen hiányoznak a rendőri szolgálathoz szükséges kiegészítő felszerelések és berendezések.

Az eredeti cikket ITT érheti el.

Top Gun – Egy igazi sportos BMW M4 tesztje

Mindig van hova fejlődni. Ez járhatott a bajorok fejében akkor, amikor kidobták a szívó V8-ast az M3-as orrából, hogy az M4-esre átnevezett kupé újra soros hathengeres, igaz, duplaturbós legyen, és akkor is, amikor nekiláttak a frissítéssel felérő Competition verzió fejlesztésének. Mert ez a csomag nem pusztán néhány plusz lóerőből és pár kütyüből áll, olyan alaposan befolyásolja az M4-es tulajdonságait, hogy akár korrekcióként is felfogható.

Bármennyire is jól sikerült ez a generáció, és bármilyen nagy ugrást jelent az elődjéhez képest, a szaksajtó sokat kritizálta határhelyzetben kiszámíthatatlan viselkedése miatt, ezért a teljesítmény növelésével párhuzamosan a futóművet is áttervezték. Új rugókat, lengéscsillapítókat és stabilizátor-rudakat kapott, alapáron jár az adaptív futóműállítás és az üzemmódokat (Comfort, Sport és Sport+) is áthangolták.

A 20 colos felnik tömegét, merevségét pontosan kiszámolták. 19 lóerővel erősebb lett, így 0,1 másodperccel hamarabb, vagyis kereken 4,0 másodperc alatt éri el a 100 km/órás tempót akár a hatfokozatú kézi, akár a tesztelt, hétfokozatú, duplakuplungos (M DCT) váltóval kérjük. A hajtást áttervezett M differenciálmű viszi a hátsó kerekekre, a szintén átprogramozott menetstabilizáló elektronika felügyelete mellett, amire nagy szükség van a közúti vezetésnél. A technikai hátteret a még mélyebben hörgő M kipufogórendszer koronázza meg.

Tovább

 

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.