Idén a Mikulás egy Bentley hátsó ülésén pihenheti ki magát

7 rénszarvas ereje helyett 550 ló ereje mozgatja a Mikulás legújabb szolgálati járművét.

null

7 rénszarvas ereje helyett 550 ló ereje mozgatja a Mikulás legújabb szolgálati járművét, amelyet Bentley készített egy Flying Spur alapján – írja az automotor.hu.

Stílusosan zárja a 2020-as esztendőt a Bentley, az egyedi igényeket kielégítő Mulliner műhely alkalmazottai Mikulás autóját készítették el egy Flying Spur-ből. Az egész azzal kezdődik, hogy a repülő B-betűt formáló márkajelzés helyett egy aranyból 3D-nyomtatással elkészített rénszarvas ágaskodik a kocsi orrán, aranyfestékkel készítették el a karosszéria kézi csíkozását, aranyszínűek a 22 colos felnik.

A Mikulásnak tervezett Bentley
Fotó: AUTOMOTOR.HU

Reindeer Eight, azaz nyolcadik rénszarvas névre hallgat az átépített Bentley Flying Spur V8, amelyet ugyan a megszokott 7 rénszarvas helyett 550 ló mozgat, de azért így is nehéz lesz majd az év hátralévő napjaiban beletekerni a számítások szerint a Mikulás munkájának elvégzéséhez szükséges 66 millió km-t.

A teljes cikket ITT olvashatja tovább.

Élmény a V8-as motorral szerelt Flying Spur vezetése

Mintegy 100 kg-mal könnyebb az 550 lóerős V8-as biturbóval szerelt Bentley Flying Spur orra a W12-es modellnél.

A Flying Spur vásárlók sok időt töltenek a volán mögött is, nem csak a hátsó ülés szolgáltatásait élvezik, miközben sofőr irányítja az autót. Nekik készül a most bejelentett 4,0 literes V8-as biturbóval szerelt modell, amelynek sokkal jobb vezetési élményt ígérnek azzal, hogy 100 kg-mal lett könnyebb az orr.

A Flying Spur teljesítményének hiányára nem lehet panasz, a Győrben gyártott 4,0 literes V8-as biturbó 550 lóerős, maximális nyomatéka 770 Nm (2000-4500/perc), és a hatalmas méretű limuzint 4,1 másodperc alatt gyorsítja 100 km/órás sebességre, a csúcssebesség 318 km/óra.

Részterhelésen négy hengert lekapcsol az elektronika spórolás miatt, a vezető és az utasok semmit nem éreznek ebből, hiszen mindössze 20 ezredmásodperc visszakapcsolja ezeket az elektronika.

A megváltozott tömegeloszlás miatt újrahangolták a légrugózás, az elektronikus beavatkozók működését, extraként érhető el az összkerék-kormányzás.

Korábbi cikkünket ITT olvashatja tovább.

 

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.