Ha Renault, akkor családi egyterű, abban a kategóriában már kétszer is voltak elsők, elnézzük nekik, hogy az SUV-bizniszbe kicsit bátortalanul kapcsolódtak be. Annál is inkább, mert amivel sikerült a Koleost leváltani, egy csapásra megoldhatja minden gondjukat. Lehet, hogy a Kadjar sem saját szerzemény, de nem mindegy, hogy egy Samsungot emblémázunk át, vagy rögtön a piac húzómodelljét vesszük a nevünkre és rajzolunk neki egyedi külsőt. Így nem csak szépen beleillik a kínálatba, látványos is a Capturt idéző formavilág, ráadásul ügyesen elfedi, hogy egy Nissan Qashqai lapul a lemezek alatt. Hosszabb, szélesebb és magasabb is japán testvérénél, köszönés nélkül elmehetnek egymás mellett az utcán. Karaktere is jobban emlékeztet higgadt családi egyterűre, mint macsó szabadidő-autóra, ez sem lehet véletlen.