Megkezdték a Rimac C_Two előszériájának összeszerelését

A 12, egyedileg összerakott prototípust követően megkezdték az előszériás darabok gyártását.

null

A horvát Rimac Automobili Veliko Trgovišćében található összeszerelő üzemében már a C_Two nevű villanymotoros szuperautó első 12 prototípusát is azon a szerelősoron rakták össze, ahol majd a szériaautók készülnek, azonban eddig nem lehetett szó sorozatgyártásról, az csak most, a hat darab előszériás autónál valósul meg. Ezek már minden tekintetben megfelelnek az ügyfélautóknak – azért fenntartják a jogot néhány apró, végső változtatásra.

Megkezdődött a munka
Fotó: YouTube

Amíg a legelső prototípusokat különféle vizsgálatokra (töréstesztek) és tesztelésre használták, a hat előszériás autóval fogják a zaj-, tartóssági és homologizációs vizsgálatokat elvégezni, egyben a munkások is gyakorolják a feladataikat. Az előszériás autók egyenként 8 hét alatt készülnek el, a sorozatgyártásnál már 5 hét alatt végigmegy egy-egy autó a soron, teljes kapacitáson havi négy C_Two készülhet az üzemben; a 120 kWh kapacitású, a Rimac által gyártott folyadékhűtésű akkumulátort egy másik üzemből szállítják Veliko Trgovišćébe.

A teljes cikket ITT érheti el.

A Gablini Csoport lett a LEVC hazai forgalmazója

Egy újabb év, egy újabb autómárkával bővítette kínálatát a Gablini Csoport. Idén kezdték meg az Aston Martin márka forgalmazását hazánkban, 2021-ben pedig egy újabb brit márka, a LEVC is a kínálatuk része lesz.

A betűszó mögött a London Electric Vehicle Company rejtőzik, az egykor a London Taxi gyártásáról híres cég mára a kínai Geely konszernhez tartozik, a taxi mellett személyautót és újabban már haszonjárművet is kínál plug-in hibrid hajtással.

Mindhárom típus elérhető lesz a Gablini Csoportnál, tehát a TX taxi és Shuttle névre hallgató személyszállító kivitele, illetve a VN5-ös is megvásárolható-szervizelhető lesz majd a márkakereskedésben.

Az autók különlegessége az alumíniumkarosszéria, hajtásukról a Volvókban is működő, hálózatról tölthető hibrid hajtás gondoskodik; nagyobb kapacitású akkumulátort használnak. A VN5-ös haszonjármű 98 km-es elektromos hatótávval rendelkezik, 5,5 köbméteres rakterébe két Eur-raklapot lehet könnyen behelyezni, a terhelhetősége 830 kg.

Tovább

Megkezdődött a munka
Fotó: YouTube

 

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.