Feltámad az első két Ford Escort-generáció

Brit műhelyek együttműködésében készül újra az első- és második generációs Ford Escort.

null

Az MST Cars a Motorsport Tools és a Great British Sport Cars együttműködésében támadt fel a két első Ford Escort generáció, egészen pontosan újra gyártani kezdték a hosszmotoros alapot, amelyre aztán a vásárló kérésének megfelelően az első (kutyacsont) vagy a szögletesebb második generáció külsejét építik rá. Az ügyfél döntheti el, hogy közúti vagy rali-specifikációban akarja az autóját, illetve kerékjárat-szélesítéseket is kérhet.

Fotó: Flickr

Alapesetben 2,5 literes Duratec szívómotor kerül a kocsi orrába, de lehetőség van korhű rali-erőforrások vagy bármiféle egyéb motor (legyen helye) beépítésére is, a váltó az utcai autókban H-séma alapján kapcsolható hatfokozatú egység, a raliautókba szekvenciális váltót szerelnek. Az Atlas szállítja a hátsó hidat, a felfüggesztésben Bilstein, Reiger vagy Öhlins lengéscsillapítókat használnak, a fékrendszert az AP Racing készíti. Fontos eltérés az eredeti vagy felújított autókhoz képest, hogy az újjászületett Ford Escort CANbus rendszerű elektromos rendszerrel rendelkezik.

A teljes cikket IDE kattintva olvashatják!

Villanymotoros Landcruiser modellen dolgozik a Toyota

Egy ausztrál bányavállalat telephelyen belül használt dízelmotoros Landcruiser 70-eseit szeretné villanymotorossá alakítani.

Az ausztráliai BHP bányatársaság tervei között szerepel, hogy CO2-semlegessé teszi a működését, amelynek részeként villanyautókra cseréli a telephelyein használt járműveket. Mivel jelenleg nem készítenek olyan villanyautókat, amelyek bírnák a strapát, a jelenleg használt Landcruiser 70-eseket tervezik átalakítani.

Tovább...

 

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.