A magyar csapat eredményei:
Aranyérem
0
Ezüstérem
0
Bronzérem
0

Már a frissített Bentayga is választható plug-in hibrid hajtással

Változatlan hajtáslánccal, de a felfrissített külsővel és belső térrel tér vissza a Bentayga Hybrid.

null

Mivel a V8-astól dízeltől végleg búcsút vett a Bentley, a modellfrissítést követően a Bentayga-választékba visszatérő hálózatról tölthető hibrid hajtás marad az egyetlen alternatívája annak, aki alacsony fogyasztás mellett akarja élvezni a luxus szabadidő-autó kényeztetését. Akik eddig vették ezt a modellt, azok heti többször – akár napi szinten – használták autójukat, majdnem mind kihasználva az elektromos hajtást, hiszen napi kevesebb, mint 48 km-t mentek.

Luxus és alacsony fogyasztás egyben
Fotó: YouTube/Autó-Motor

A hajtásláncban egyébként nincs változás, a belső égésű motor 3,0 literes V6-os turbó, a nyolcfokozatú váltóba ezen felül egy 128 LE/350 Nm csúcsteljesítményű villanymotor hajt be, a rendszerteljesítmény 449 LE/700 Nm. A 17,3 kWh kapacitású akkumulátor 50 km-es NEDC-hatótávolságot ígér, a fedélzeti töltő 7,2 kW-os, az elektromos csúcssebesség 135 km/h. A navigációs rendszer adataira támaszkodva a menetpedál visszajelzést küld a sofőrnek, mikor célszerű lelépnie arról, hogy a lehető legtöbb energiát termelje vissza a kereszteződéshez közeledve lassulva.

A teljes cikk és további képek a Bentayga plug-in hibridről ITT érhetők el.

Az utolsó tesztköröket futja az új Citroën C5

Limuzin és szabadidő-autó különös elegye lesz a Citroën márka következő csúcsmodellje, az új generációs Citroën C5-ös.

Mindig is különlegesek voltak a Citroën márka csúcsmodelljei, nem lesz ez másként az idén bemutatkozó új C5-ösnél sem, amely egy magas építésű, de ferdehátú befejezéssel rendelkező limuzin lesz – erről árulkodnak a kínai közúti tesztelés során készített fényképek. Még erősen álcázzák a karosszériát, de valami hasonlóra számíthatunk, mint az új C4-esnél – de várhatóan látványosabb részleteket és több krómot alkalmaznak majd. Az EMP2-es alapra felépített jármű összkerékhajtással is elérhető lesz, hiszen ennél is választhatóak lesznek a 225 és 300 lóerő rendszerteljesítményű plug-in hibrid hajtások.

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.