Több száz Mokka-e megrendelést törölt az Opel

Egyszerűen nem tudnak eleget gyártani az akkumulátoros-elektromos modellből.

null

Elméletileg az az előnye annak, hogy közös alapon és karosszériával készülnek a PSA Csoport (és így az Opel) belső égésű- és villanymotorral szerelt autói, hogy rugalmasan a vásárlói igényekhez lehet igazítani a gyártási darabszámot; elméletileg. A gyakorlatban az Opelnek végre van egy autója, amit el tud adni, a Mokka-e, azonban nem tud eleget szállítani belőle. A fő piacokon már 2019 szeptembere óta gyűjtik a megrendeléseket a márkakereskedők a Mokka és Mokka-e modellekre, utóbbinak a forgalmazását most felfüggesztették, mert egyszerűen nem tudnak időpontot mondani arra, mikor tudnak majd autókat szállítani; 2021-ben egészen biztosan nem. Ráadásul nemcsak a megrendelések gyűjtésével álltak le, de több száz megrendelővel közölték, hogy felmondják a szerződést, helyette kedvező feltételekkel Corsa-e vásárlásra biztatják őket. Az Opel Mokka-e váratlan sikere a nagyvonalú német villanyautó-támogatásnak is köszönhető, a 34 110 eurós listaáron kínált modell már 24 540 euróért megvásárolható, amivel a benzines (130 LE) automataváltós modell szintjén mozog.

Fotó: Flickr

Az eredeti cikket IDE kattintva olvashatják!

Megérkezett a friss Tipo

Már Magyarországon is megvásárolható a felfrissített Fiat Tipo, amelynél kettéosztották a választékot, van a normál modell, amely lépcsős hátú, ötajtós és kombi karosszériával is választható, és van a szabadidő-autós körítésű ötajtós Cross. Utóbbi érkezését az indokolja, hogy az ilyen változatok hagyományosan népszerűbbek a többi Fiat modellnél – olvasható az Autó-Motor portál cikkében.

Az új elektromos 500-ast követően a Tipo a második Fiat, amely már az új márkajelzést kapja, jelen esetben a nagyobb méretű hűtőrács közepén tündököl, LED-esek lettek a fényszórók és a hátsó lámpák is.

A Cross változatnál a felfüggesztés módosításával és nagyobb átmérőjű kerekekkel 4 centivel növelik a magasságot, erre még további 3 cm-t rátesz a tetősín. A vezető digitális műszeregységgel szembesül, miután helyet foglal az új mintájú szövetkárpittal borított ülésében, a középkonzol tetején akár 10,25 col képátlójú érintőképernyős Uconnect 5-ös fejegységet is találhatunk. A kapcsolók új, fehér háttérvilágítást kaptak, és már a hátsó üléseknél is van USB-töltő.

Tovább...

 

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.