Oroszlánt vált az oroszlános márka

Új márkajelzéssel találkozhatnak majd az érdeklődők a Peugeot márkakereskedések homlokzatán.

null

A Peugeotnak 1850 óta eddig tíz logója volt, melyek fő motívuma a kezdetektől fogva a márka oroszlánja. Csütörtökön bemutatkozott a tizenegyedik változat, amely minden eddiginél karakteresebb, minőségibb, elegánsabb. Megalkotója a Peugeot Design Lab, azaz a Peugeot Global Brand Design központi csapata. A jelenlegi logó 2010 óta használatos, időszerű megújulása méltó módon koronázza meg a márka feljebb pozícionálásának évek óta tartó folyamatát. Az elmúlt 10 év során a Peugeot teljes modellskálája megújult, ezt követi most, a fejlődéssel tökéletes összhangban, a logó megújulása. A csillagok együttállása is adott ehhez a változáshoz: 2021 elején az új PEUGEOT 308 érkezésével indul az új modellkínálat bevezetése, hamarosan elindul a márka új honlapja, nemrégiben pedig megszületett a Stellantis csoport.

A Peugeot történelme során számtalan forradalomnak volt már részese: ipari és technológiai forradalomnak, politikai és társadalmi változásoknak, digitális átalakulásnak, legutóbb pedig a környezetvédelmi kihívások teremtette új helyzetnek. Az alternatív meghajtási megoldások, a károsanyag-kibocsátástól mentes autózás, a fenntartható jövő a márka stratégiájának kiemelt pontjai. Az elmúlt 10 év során a márka hihetetlen munkával a teljes modellkínálatot megújította, egyben magasabb minőségi szintre emelte. Az eredmény nem is maradt el: a sikert két „International Van of the Year” cím (2019-ben a Partner, 2021-ben pedig az e-Expert) és három európai „Car Of The Year” díj (2014-ben a 308, 2017-ben a 3008, 2020-ban pedig a 208) fémjelzi. Ezen felül pedig érkeznek az elektromos meghajtások a teljes modellskálán, a személygépkocsiknál éppúgy, mint a haszongépjárműveknél.

Első autóként az új 308-ason láthatjuk a friss Oroszlános emblémát

Új betűtípus fejezi ki mindazt, amit a Peugeot a múltban alkotott, amit a jelenben alkot és amit a jövőben alkotni fog. Az új logó azt az oroszlánt ábrázolja, amely a kezdetektől fogva megszemélyesíti a márkát. A Peugeot örök értékeit hordozza és emeli büszkén a magasba. Ez a logó a jövőnek készült. Pontosan ez az új, pajzs alakú címer rendeltetése: egyedi, időtlen, univerzális és kultúrákon átívelő. A címerpajzs mindig és mindenhol hordozója jelképeit ábrázolja, mintegy azonosítja őt. Megkülönböztető jelzés, a valahová tartozás, az azonosulás szimbóluma. A presztízs, a biztonság, az időtállóság, a vérvonal szinonimája. Az új logóval és az új grafikai univerzummal a Peugeot összeköti történelmet a hipermodernitás korával. Az új címerpajzs a Peugeot számára új világok meghódítását is jelenti, a nemzetközi márkává való válás felgyorsítását, a francia stílus és szakértelem, tágabb értelemben pedig a francia életmód szélesebb körű megismertetését.

A teljes cikket IDE kattintva olvashatják!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.