Itt egy újabb Opel Combo, ami valójában régi ismerős

Az orosz piac számára készítik az új autót, ami egy konkurens gyártó járműveiből készül jelvénycserével.

null

Nem halt meg a generációváltással az előző Citroën Berglino/Peugeot Partner, hanem a gyártását a cég oroszországi gyárába telepítették át, és a helyi piac igényeit elégítik ki az itt készülő autókkal. Ezekhez csatlakozik most az Opel Combo, amely klasszikus módon márkajelzés-cserével jön létre – korábban ilyen kombináció nem létezett, hiszen az előző generációnál a Fiat Dobló testvérmodellje volt az Opel dobozautója.

A kép illusztráció
Fotó: Flickr

Ugyanaz a választék áll az Opel Combo vásárlók rendelkezésére, mint a Citroën Berlingo/Peugeot Partner esetén, tehát két karosszéria (a hosszúnál a hátsó túlnyúlást toldják meg egy műanyag rátéttel) közül lehet választani, a motor 1,6-os szívó benzines (115 LE) vagy 1,6-os turbódízel (90 LE) lehet, a váltó minden esetben ötfokozatú, kézi kapcsolású. A nálunk ismert modellhez képest az orosz időjárási és útviszonyok miatt 175 mm-re növelték a hasmagasságot, 195/70 R15-ös abroncsokat használnak és 70 Ah-s akkumulátort kap mindkét motorváltozattal az autó.

Az eredeti cikket ITT érheti el.

Leleplezték az Opel zöld rendszámos családi autóját

Pár nappal az Opel Combo-e haszonjármű után az leleplezték az akkumulátoros-elektromos hajtással szerelt személyautót is, amely 5- vagy 7 személyes utastérrel, rövid (4,4 méter) vagy hosszú (4,75 méter) karosszériával választható.

A második sorban 60:40 arányban osztott üléspad vagy három darab egyforma, egyénileg állítható ülés lehet – mindkettő alkalmas három gyermekülés egyidejű befogadására), a harmadik sor két ülése feláras extra és mindkét karosszériában elérhető. A rövidben a középső sor mögött még 597 literes csomagtér marad (bővítés után 2126 liter), míg a hosszabb 850 liter kínál (bővítés után 2693 liter). A panoráma üvegtető rendelésekor jár az összesen 36 liternyi helyet kínáló felső tárolópanel.

Az első kerekeket hajtó villanymotor csúcsteljesítménye 136 lóerő, maximális nyomatéka 260 Nm, az 50 kWh kapacitású akkumulátorral a WLTP-módszer szerint mért hatótávolság 280 km.

Autópályára is ki lehet vele merészkedni, az elektronikusan korlátozott végsebesség (efölött nagyon megugrik az energiafogyasztás) 130 km/óra.

Tovább

 

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.