Az ID.4-esnél debütál a német márka GTX felszereltsége

A benzineseknél GTi, a dízeleknél GTD, a villanyautóknál GTX jelzi a sportos modellváltozatot.

null

A Volkswagen kínálatán belül a hétköznapi körülmények között is élvezhető teljesítményt nyújtó modelleket a GT előtaggal jelölik, a villanyautóknál ezt az X betűvel toldják meg, és az ID.4 GTX szabadidő-autóval mutatják meg, hogy mire számíthatunk a jövőben az ilyen modellektől. A legfontosabb talán az összkerékhajtás, azaz rögtön két motort is kap a sportváltozat, ami az MEB alapon 299 lóerős rendszerteljesítményt jelent, a maximális nyomaték értékét nem közölték.

Volkswagen ID.4 GTX
Fotó: Flickr

A 0-100 km/órás gyorsulás 6,2 másodperces ideje bőven elég a közúti közlekedéshez, hiszen mégiscsak egy tágas, jól használható családi autóról van szó, a végsebesség elektronikusan korlátozott 180 km/óra. Csak a nagyobb, 77 kWh kapacitású akkumulátorral készül a sportmodell, a WLTP-hatótávolság 480 km, de az ügyféloldalon 340-480 km-es adat is olvasható.

Egyedi lökhárítókat és 20 colos felniket kap a Volkswagen ID.4 GTX, az ülések kárpitja rákerül a műszerfalra is. Áthangolják a felfüggesztést, új, közvetlenebb kormányművet építenek be, ami minden körülmények között sportosabbá teszi a vezetési élményt. Az összkerékhajtás miatt egyébként 1,2 tonnára emelkedik a vontathatósági kapacitása az autónak.

Az eredeti cikket IDE kattintva olvashatják!

Nem kapott összkerékhajtást a koreai almárka első szabadidő-autója

2022 végéig 18 tagúra bővül a Hyundai N és N Line kínálata, most bemutatták az első szabadidő-autót, a 280-290 lóerős Kona N-et.

Jelentősen kibővíti az N almárkájának a kínálatát a Hyundai, a következő másfél évben összesen 18 tagúra bővül az N és N Line modellek száma.

„Nagy izgalommal osztjuk meg Önökkel az N márka szemléletét, szellemiségét és jövőképét. Célunk, hogy vezető szereplővé váljunk a nagyteljesítményű típusok szegmenseiben, legyen szó hagyományos belsőégésű motorokról vagy bizonyítottan élvonalbeli akkumulátoros elektromos, illetve hidrogén üzemanyagcellás elektromos hajtáslánc-technológiákról. Folyamatosan gyarapodó, egyre kiegyensúlyozottabb N modellkínálatunk vadonatúj lehetőségeket tesz elérhetővé ügyfeleink számára, hajtáslánc-technológiától és karosszériatípustól függetlenül gondoskodva a maximális vezetési élményről” – mondta Thomas Schemera a Hyundai Motor Group alelnöke és termékfejlesztési igazgatója.

Tovább...

 

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.